Inge vidare..

Rent hälsomässigt har detta varit en katastrofiskt hemsk dag. Urk. Mår fortfarande inte bra. Kom hem vid 22.40 igår, gjorde mig iordning för sängen direkt. Gick och la mig, läste, somnade vid 12, gick upp vid 06.20, hade SATANS ont i huvet! FAN! Hatar att vakna med ont i huvet, då är hela dagen förstörd. Gjorde mitt vanliga, fixade iordning mig, åt frukost, kollade på ett desperate. Sen gick jag ner och tankade moppen. När jag väl kom upp var det nästan dags att åka, men var tvungen att ta huvudvärkstabletter först, för det var olidligt.

Höll på att spy när jag tog dom för en fastna i halsen, hua :( Men det gick bra. Åkte till bussen. Läste. Kom fram. Jobbade. Blev satans orolig att Sonja var sjuk, men hon dök, lite sen, men det gjorde inget, huvudsaken var att hon kom :) Vi hade Nästan samma raster idag, så vi hann luncha ihop iaf! Asbra! Det gjorde dagen lättare.

Men hela dagen kände jag av huvet, och hade även problem att andas och mådde lite allmänt piss. Fick åka bil hem med Therese idag, snällt. De skulle till Ali Baba så jag följde med, men det var stängt. Så jag och Therese gick till Lucullus istället, där köpte jag en burk fiskbullar i dillsås vilket jag håller på att laga nu, riset är på kokning, sen ska jag sova.

Får se hur jag mår imorgon, orkar inte en till dag. Men borde stå ut. Är ledig onsdag -  torsdag. Längtar som fan.

Ja, nej det där tog det slut på skrivandet.

god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0