Jobb, jobb, jobb..

Ännu en dag att åka till jobbet.
Igår hann jag inte med mycket hemmatid inte. Det var upp ur sängen på morgonen, göra sig iordning för jobbet. Sen jobbade jag mellan 11.05 - 19.50, tog bussen hem och gjorde mig iordning för sängen på en gång. Startade inte ens datorn! Men jag kan inte påstå att jag somnade speciellt tidigt iaf, jag var inte trött! Men så är det ju när man kliver i säng direkt när man kommer hem, man behöver varva ner först. Så jag låg och läste, släckte väl runt 11, gick upp 05.15 imorse.

Nu har jag precis ätit frukost. Så gott! Sitter och dricker mitt te. Ska snart göra mig helt klar för jobbet.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej SÖtaste ^^ Jag skulle färga mörkblond me mörkt underhår, men jag tog fel färg :( Läs min blogg :/ De e panik! hehe.. =) Ja tycker du ska färga me rött underhår :-D De e du fin i! Puss ^^

2009-04-29 @ 17:44:43
URL: http://sandycandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0