Känn er utmanade!

Jaha så blev man utmanad då! Men det här tycker jag är kul, så den här utmaningen accepterar jag! :)


1. Hur gammal är du om fem år? 30

2.Vem var den sista du träffade? De på jobbet

3. Hur lång är du? 165

4. Vilken var den senaste film du sett? High school musical 3

5. Vem ringde du senast? Pappa

6. Ditt senaste sms och till vem? Är du på väg? Måste gå upp snart ju :p, till Sonja

7. Vad är helgens planer? Jobb hela helgen

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? Lördags

11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du idag? 04.30

13. Har du någon gång hittat en katt? Ja

14. Vilken är din favoritplats? Hemma i min säng

15. Vilken plats föredrar du minst? Jag vet, men skriver det inte offentligt

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Säkert fortfarande där jag är nu

17. Vad skrämde dig som barn? Samma som nu, insekter

18. Vem fick dig att skratta senast? Madelen

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag äger inga, är det svar nog?

20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Pyjamasbyxor och linne

22.
Hur många kuddar har du i sängen? 2

23. Hur många landskap har du bott i? 1, Närke for life ^^

24. Har du någon gång spytt på någon? Mig själv säkerligen, om det räknas!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Hemma = tofflor, ute = skor och strumpor

26. Är du social? Nej, skulle jag inte påstå

27. Vilken är din favoritglass? Många, Nogger, Piggelin, den nya från Solero Berry Berry är apgod!

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala alla avbetalningar, shoppa loss till mig o de jag känner sen för resten öppna ett konto där det förs över pengar till mig varje månad en lagom stor summa så man kan leva flott ! :D

29. Tycker du om kinamat? Jaaa biff med bambuskott muums! 

30. Tycker du om kaffe? Ne fy tusan, Cola ska det vara!

31. Vad dricker du till frukost? Te

32. Sover du på någon särskild sida? Nej på alla sidor du kan komma på, upp ner höger vänster mage rygg, allt blandat på samma gång!

33. Kan du spela poker? Ja

34. Tycker du om att mysa? Mjae, beror på vilket sätt

35. Är du en beroendemänniska? Till viss del

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja

37. Vill du ha barn? Jaa flera stycken!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och teckenspråk, men hur avancerat ska vi inte diskutera!

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en pool? Pool

41. Vad spenderar du helst pengar på? Dom jag tycker om!

42. Äger du dyra smycken? Nej!

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Solrosfrön

45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, finns många

46. Välj ett ärr på din kropp? Har man katter har man ärr överallt

47. Vad har du för ringsignal? Elvis Presley - A little less conversation

48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Ja, lite klänningar, en mössa, o så finns det nog lite stuff i källaren

49. Flirtar du mycket? Inget jag tänker på

50. Vart togs din profilbild? Hemma i mitt sovrum

51. Kan du byta olja på bilen? Byta? Ska man byta den? Trodde man bara fyllde på?

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej

53. Vilken var den senaste bok du läste? Oj, senaste? Läser typ 2 i månaden, just nu läser jag Michael Connelly - Fallen Ängel

54. Läser du dagstidningen? Nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, inte just nu.

56. Dansar du i bilen? Njae, åker sällan bil, men dansar på moppen ibland!

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P4 i pappas bil skulle jag gissa på.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Något klotter på jobbet

59. När var du i kyrkan senast? Staffans begravning tror jag

60. Vilka personer utmanar du: Linda, Sandra P, Carro, Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0