Konstig natt.

Nu ska jag snart dra till jobbet, jobbar 10.15 - 19.00. Det känns som att det inte kommer bli som man tror, man tror det ska vara megalugnt, men jag har en känsla om att det inte kommer vara det. Vi får se om känslan är rätt, eller fel.

Konstig natt. Vaknade av att jag hade sååå jävla ont i benet. Det var inte kramp som det brukar vara. Det här var mer längre upp, typ längst upp på vaden precis nedanför knät. Gick upp och knatade runt lite för att se om det blev bättre, men jag bara haltade och när jag gick och la mig hitta jag ingen bra ställning för att det inte skulle göra ont. Weird.

Jag längtar till klockan 19.00, prick då ska jag logga ur, springa ner till pappa i bilen och så ska vi gaaaasa hemåt!
Sen får han släppa mig på stan så får jag åka moppe hem. Men kommer ändå hem en timma tidigare än om jag hade åkt buss. Skönt!

Och igår, som ni kanske förstod, så kollade jag klart på ER. Tråkigt. Usch. Men det var faktiskt ett bra slut. Så det är väl ok ändå. Massa gamla skådespelare som kom tillbaka, man fick se vad dom "gör nu för tiden" och sådär. Coolt. Imorse hann jag med ett våra bästa år medan jag åt frukost. Ikväll blir det iaf Smallville vad jag vet än så länge, sen får vi se.

Aja, ska dra. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Carro

Halloj! Nathalie är hos mormor o kommer hem imorgon, så imorgon ska vi baka och röja lite i lägenheten, sedan kommer Pers föräldrar på söndag för att fira lite påsk.



Kram och glad påsk på dig!

2009-04-10 @ 17:55:25
URL: http://famturner.blogspot.com
Postat av: Carro

Hörru.. så här lång tid brukar det väl inte ta för dig att uppdatera bloggen? ;)

2009-04-12 @ 09:40:13
URL: http://famturner.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hey Babe! :-) Nu e bloggsandra tebax! :-P Söt du e som blev orolig att de hade hänt någe :-P Gullnos! ^^ Har du haft en bra påsk? :-) Puss o Kram!

2009-04-13 @ 11:18:14
URL: http://sandycandy.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej hej där på dig!



Allvarligt, hur står det till med benet nu då? Det lät ju helt skumt alltså. Vet att jag fått låsning en gång i knät tror jag det var o det gjorde så sjukt ont efteråt också. Gick knappt att gå. Ja ja... inte värt att fundera allt för mycket på det bara.

Är smalville bra? Har inte sett de som känns aningen skumt kanske hehe.



Kram kram till dig

2009-04-13 @ 16:21:22
URL: http://www.metrobloggen.se/eken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0