Lön!

Fyfan vad trött jag är känner jag. Det blev inte mycket sömn inatt. Trots att jag var så tidigt i säng igår, men jag var inte det minsta trött och boken var så jävla bra! Fan! Jag gick och la mig vid 20 typ, tänkte släcka vid 20.30, men det gick inte, släckte inte förrän vid 22 typ och kunde inte somna. Sen sov jag oroligt hela natten tills klockan ringde vid 04.15, uppe före tuppen! Urk! Det var bara att slänga sig i duschen. Väl klar med det så åt jag frukost samtidigt som jag betalade mina räkningar. Konstigt nog så älskar jag faktiskt att göra det, det är en så skön känsla att ha det gjort och sen veta på ett ungefär hur mycket pengar man har att leva på. Och det är inte lite den här månaden :D OOOH! Vad kul vi ska ha!

Madelen har tur och fyller år just den månaden som lönen är underbar! Ska bara komma på vad jag ska köpa, kan vara en idé :D hihi

Det som var något av det bästa idag var att Sonja var på jobbet. Dagarna blir så underbar lättare att stå ut med, speciellt när vi även kan sitta bredvid varandra. Det hjälper bara att veta att hon är där, man hinner prata lite mellan varven, men att sitta bredvid och umgås och hinna ta nån rast ihop, det är perfekt :) Önskar det kunde vara så man alltid kunde ha samma pass och samma raster, fyfan vad bäst det skulle vara! Om vi nånsin kommer få egna platser, då hoppas jag verkligen att vi kommer ha platserna bredvid varandra! Hoppas innerligt!

Hade även med fika åt henne idag, eftersom hon fick förhinder i onsdags, hon ska inte behöva vara utan bara för att bilen krånglar :D Och jag tror minsann hon tyckte det var underbart gott, lät som så i sms:et hon skickade när hon åt den iaf :D hihi! Det var en hit, får se om pappa tycker detsamma, han kommer snart och hämtar en låda med tre stycken paradbakelser i.

Nu är iaf bytet klart inför helgen, så nu vet jag att jag jobbar på söndag. Och det gör mig vekligen ingenting. Passar mig mycket bättre att jobba söndag istället för måndag, så blir inte nästa vecka lika lång. Men bytet blev lite konstigt, jag fick inte byta med Maria om inte jag gick ett kort pass på söndag. Oftast brukar det vara att man bara får byta om man gör sitt vanliga pass om man byter med någon som har ett kort pass. Men aja. Det gör mig faktiskt ingenting. Pappa har lovat att skjutsa mig på söndag, vilket innebär en timmas längre sovmorgon och jag kommer ändå hem när jag brukar komma hem när jag jobbar helg :) Perfekt! Och så ledig på måndag, gött!

Men så vidare värst ledig kommer jag inte känna mig på måndag inte. Uhhh.

Jag hoppas verkligen någon dyker upp för att hämta fika snart. Jag dör av trötthet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0