Meeeee like!

Här vid den här datorn har jag suttit typ hela dagen. Serie efter serie efter serie. Meeeee like! Det har varit en skön dag. Sånna här dagar behövs ibland, reboot. Gick upp vid 9 imorse, gjorde frukost och började med mina serier. Eller serier och serier, serie ska jag väl säga. Har kollat avsnitt 5-13 på Desperate Housewives :) Så nu har jag kommit långt, ser ut som att det kommer bli att jag kollar på alla avsnitt. Det kommer ta sitt tag, men gjort kommer det bli. Det är bra! Det visste jag iofs sen innan, men har valt bort den serien pga alla andra, men nuså nu är vi på G :D

Det finns ju inte så mycket att skriva om då, eftersom jag inte gjort så fasansfullt mycket. Men posten damp ner vid 11-snåret, fick ett nytt jet-kort och så kom HM-katalogen! Kläder inför sommaren, det tycker man om! :D Kollade i den samtidigt som jag kollade serier och hittade en del fint. Det där fina jag hittade är även beställt via deras internetshop nu hihi! Så om två veckor skulle första paketet komma mmm! hihi!

Vid 13-snåret så damp det ner ännu mer post, då var det faktiskt ett paket från HM som kom, rolig tajming. Men vad som var i var ju kul för Madelen, men mindre kul för mig. Hennes bikini som jag beställt åt henne i typ jan-feb kom och med den så kom en lapp att den tröjan jag hade beställt var annullerad, bajs! Varför kan man fråga sig, den finns att beställa på internet? Så den kan inte vara slut? Aja, skitsamma. Tänkte beställa den igen, men sket i det, om den inte kom med nu så var det inte meningen att jag skulle ha den :)

Har även hittat några skor på Halens jag skulle vilja ha, ska bara bestämma mig om jag ska beställa dom eller inte. Men behöver nya skor inför sommaren. Har hittat ett par vita gympadojor och ett par ballerinaskor. Får se, skor behövs ju, så varför inte beställa dom där? Hatar att gå i affärer och leta efter skor!

Har även fikat idag. Har fika kvar sen helgen. Mandelmums, jordnötskakor och chokladbollar. Mums! Ska ta en fika till här snart, innan det är läggdags. Just nu väntar jag på att det ska plinga på dörren. Beställde hem en pizza, orkar inte göra matlåda. Det är ett smidigt sätt de få gånger jag inte orkar laga mat. Och idag skulle egentligen ha varit en städdag, diskdag iaf, men det blev inte så. Får bli nästa vecka när jag är ledig två dagar! Längtar! :D

Men aja.

Kanske hinner se ett avsnitt till innan läggdags?
Gav mig på ett våra bästa år, men det är inte alls lika kul nu som det var förra veckan. Så det får nog räcka med ett avsnitt den här veckan.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeaah ätnligen har du börjat kolla på DH!:D

och äntligen har min bikini kommit!:)

2009-04-16 @ 21:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0