OOOHH!!!

YES YES YES!! DOM VANN! Såååå jävla nice! En sån underbar match! OOOHH!!! Helt saligt lycklig är jag nu! Helt upp i varv och det är läggdags. Uuuh lycka till att somna! 4-1!!

Pappa och jag åkte till Spargrossen, man fick inte handla privat, men det ordnade sig ändå. Men Wienerbröden var slut :(:( Men jag köpte en förpackning med 100st Chuba Chups-klubbor, mmmm gott! Och hittade även tutti-frutti strössel, sånt man kan välja att ha på mjukglassen på sommaren! hihihi!

Nu börjar nog allt klaffa inför lördagen, hoppas jag, börjar bli nervös iaf!

Pappa och jag åkte och köpte en large Red Devil pizza och åt innan matchen idag. Det var länge sen, och det var gott! Så i bilen när vi åkte hem hade jag den i knät, efter en stund känner jag något som bränner som FAN på låret, då är det pizzan som såsar av sig på mig, på mina nytvättade byxor, snyft! Mina finaste mjukisar :(

Aja, måste sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0