Så är det.

Ganska lugn dag idag faktiskt, så skönt att gå och lägga sig tidigt igår. Släckte redan vid 20.15 typ, gick upp vid 04.30, kände mig relativt utvilad, men lyckades inte hålla mig vaken på bussen ändå :P Det var mycket att släpa på idag med, tunga baksaker, satan! Men det är så värt det när man väl kommer fram och får bjuda på fika :D hihi! Gott!

Dagen började som om det skulle bli en lugn dag, var helt dött, men sen slog det bara till, bara öste in! Ujujuj! Hela dagen, bara några få gånger det var lugnt. Kändes konstigt eftersom det varit lugnt så länge nu, men det är nog såhär det kommer fortsätta nu, känns som det. Längtar till torsdag när jag är ledig. Ska sova, slappa och bara nöta serier. Sitta här heeela dagen! UNDERBART! Länge sen jag gjorde det :D

Så fick man ju schemat idag också. Vad ska man säga om det? Mutter mutter suck stön urk.....

Men nu är det iaf dags för mig att lägga mig och sova, det är redan sent, men eftersom jag är ledig torsdag har jag tid att vara vaken lite extra idag. Orkar ändå med morgondagen.

Men ha en bra natt, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0