Bättre humör och fler tomma hyllor!

Det är mindre än 4 timmar sen jag skrev senast, ett av de mest depressiva (stavas det så? heter det så?) bloggar som jag skrivit, men jag behövde skriva av mig. Och jag behövde prata av mig, ringde pappa och vi pratade i nästan en timma, efter det mådde jag iaf bättre. Vilket kändes skönt. 

Så nu är jag på bättre humör, har till och med orkat packa lite mer så nu är det tomt lite överallt.
Idag har jag hunnit packa ner det mesta av porslinet och de flesta glasen, har även packat ner dvd, högtalaren och lite sånt där stuff. Alla böcker är nerpackade så ni vet det, inga mer låneböcker på ett tag nu ;) 
Pappa kommer förbi efter jobbet den dagen jag är ledig nästa vecka, vi har inte bestämt vilken dag eftersom jag inte vet vilken dag jag är ledig, har lite dålig koll på mitt schema hah! Men det ordnar sig alltid. Då är planen att montera ner hyllor och skriva isär det som behöver skruvas isär, samt packa ner endel grejjer. 

Jag börjar se ljuset på andra sidan, det kanske finns en chans att hinna ändå. Det underlättar extremt mycket att pappa har hittat en som ville göra heeela flyttstädningen (förutom avlopp, toalett och spis) för endast 500:-! Tänk er den! Wihoo! Avlopp, toalett och spis är peace of cake för att slippa resten. Att jag slipper allt det, gör att jag kommer kunna packa upp och göra iordning den nya lägenheten mycket fortare och känna mig hemma! 

Nu kom det precis in en sån där äcklig nattfjäril, ooooh! Måste elektricifiera den! Jag och racket ska ut på jakt!

Men iaf. Ska snart sova. Ny arbetsdag imorgon.
Tack Angelica för din kommentar!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0