Bilder från förr, nostalgi!

Det är kul att sitta och kolla på gamla bilder. Man ser mycket hur man förändras från varje mapp med bilder man har, om man kollar på de äldsta bilder man har till de bilder man har idag. Herregud tänker man, har jag sett ut så?!?!?!
Usch, fattar inte att jag gick utanför dörren förr i tiden. Det är så jag skäms, så jag tänkte ni skulle få skämmas med mig, jag ska bjuda på mig själv och lägga ut bilder från förr.. Haha. 

På fest i Norrköping, kan det ha varit 2003-2004?

Studentdagen, med andra ord 2004-06-04, urk!

Fest i min förr-förra lägenhet, vetefan när!

Samma år som bilden innan, enda jag vet!

Diddi, Sanne och jag på Vinön 2004.

På Frimis med Sandra och Jenny, tänka sig mig på krogen, det är svårt!

Sedär, där stod det till och med ett datum, jag 2006 då!

På fest hos SandyCandy, 2006 kan det nog vara det med. :)

Madelen, jag, Niklas och kusin Emma, i Norge, 2007 tror jag!

Var inne i en väldigt rosa period en gång i tiden, där ALLT skulle vara rosa från topp till tå! Nästan. ;)


Avslutar med denna bild, som är hur jag ser ut idag. Och det märks ju, massa skillnad!
Aah fyfan!

Kommentarer
Postat av: Madde

Gud vilken förändring!!:O

Fin du har blivit!<3<3

2009-08-14 @ 15:03:04
Postat av: Sanne

Frågan är väl mer hur jag såg ut förr. Kort hår hade jag också. Och blöt va jag. Tror vi precis hade badat då va? ;D

2009-08-17 @ 18:23:47
URL: http://piixelslyna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0