Packa är tråkigt!

Ännu en ny dag och en, för en gångs skull, ledig helg. Behövs ju nu när det är dags att börja packa. Men man inser snabbt hur tråkigt det är. Speciellt när man är själv. Man slår in lite saker i papper, lägger ner i kartong, skäller på katterna för att dom håller på med kartongerna, fortsätter packa in saker i papper. Samma visa, all over! Känns som att det var igår jag gjorde det här senast. Nu får jag ge mig, ingen mer flytt på länge efter den här! USCH! 

Ser ut som att det är någon annan som flyttar in/ut ur trappen precis nu. Får väl kika lite vad det är som händer ^^ 

Hade tänkte att jag skulle sova ut idag, bara sova och bli utvilad, men det går ju inte riktigt som man tänkt sig. 6 timmar har jag sovit inatt, men slapp vakna av klockan iaf, och det är huvudsaken :) 

Det senaste som hänt är att mopeden vägrade starta häromdagen när jag skulle till jobbet, den bara står och tuggar. Förhoppningsvis börjar den leva igen när vi byter tändstift idag, annars vetefan hur jag ska göra i veckan. Det är ju så typiskt att den lägger av nu, när jag ska jobba kväll en hel vecka och inte kommer hela vägen hem utan moppen. Suck. Aja. Håll tummarna!

Ska på kräftskiva sen! WIIH Vad gott! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0