Tvivel.

Gör jag rätt? Eller gör jag fel? 
Har en dag av tvivel, eller en kväll kanske man ska säga. Hela dagen har jag inte gjort någonting, inte tänkt, inte ansträngt mig alls för att hinna, nada. Kanske har det byggt upp mitt tvivel. Just nu spelar det egentligen ingen roll vad jag tycker och tänker, det är så här det blir. Men jag hade tänkt att allt skulle bli så underbart, jag hade inbillat mig det. Men jag börjar tro att det kanske inte blir det. Inte allt. Mycket blir, men inte allt. 

Det kanske inte har med flytten att göra, det kanske är något annat? Har jag förändrats? Eller något? Eller inbillning det också? Jag vet inte. Jag känner något iaf och just nu är allt bara allmänt jobbigt.

Har lite bilder som kommer upp på bloggen framöver. Framförallt bilder från när jag var i parken i söndags med Carro och Nathalie. Det var en mysig dag, önskar det fanns fler sådana dagar. Vi var där och såg EMD. De var väl bra, men det var bara kul att komma ut lite.

Får bli en annan dag. Idag är jag inte på humör.
Kanske ska fortsätta packa lite, lite har jag fått gjort idag iaf. Inte mycket. Men lite. 
Ingen kan komma hem till mig och räkna med att få något serverat i glas eller på tallrikar iaf. Nu är det pappers som gäller.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Allt kommer bli jätte bra ska du se:)

2009-08-27 @ 20:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0