Julpynt!

Åh herregud säger jag bara! Skriver som jag skrev på facebook:

"OK! Låt mig först bara säga att ALLA rosa-, vita- och silverplastgranar på Rusta i HELA Sverige var slut. Och vill man inte ha en grön plastgran, så får man nöja sig med vad man har. SÅÅÅ detta är min "gran" 2009, tror ni jag kan vinna något pris för finaste julgran?! :D"




Visst är den het?! :D

Har varit väldigt produktiv idag! Började med Marieberg med Jenny och Helene! Det var väldigt trevlig. Blev lite julklappar köpta, trots att det är helgen före löning! :D Men nu är iaf alla klara som ska få julklappar mellan nu och annandag jul, sen blir det några fler på mellandagsrean sen :)


När jag kom hem slog jag in några paket! Sen började jag direkt att göra chokladkola! :D Det är sååå gott! Var tvungen att hinna göra det och eftersom jag kom hem relativt tidigt idag så passade jag på, men fan vad lång tid det tog! 1,5 timma kokade skiten innan det blev klart! Men jag hittade iaf min digitala termometer och förstod hur den funkade, så det var ju bra, hoppas kolan blir bra nu! :D Ska prova om en stund o se om den stelnat!


Medan jag gjorde kolan hade jag även en Stinas kyckling i ugnen, funderade på vad jag skulle ha till den, eller vad jag skulle göra med den. Och kom på att jag skulle göra Flygande Jakob! Så när kolan var klar och kycklingen klar så gick jag till affären och köpte vispgrädde och bacon. Nu kokar jag ris, sen ska det in i ugnen! Ska nog till o med äta idag faktiskt! :D


Ja, och sen som ni redan vet så pyntade jag "granen" :) Nu äter jag never-stop och väntar på att riset ska bli klart :) Imorgon börjar jag min 5-dagarsvecka innan det är dags för en skön ledighet! Längtar! Men tjäna lite cash först! :D:D


Aja. Här kommer fler bilder! :) Hoppas ni haft en bra dag!

















Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0