Tvätt och städdag!

Det är helt sjukt. Jag har sovit typ 10 timmar inatt. Hade asont i ryggen igår, så när jag kom hem lagade jag mat och satt och kollade på mina serier som vanligt. Men efter att jag ätit mådde jag asilla, tror min mage har tröttnat på pasta o pastasås nu! :P Så jag gjorde iordning lite julkort och sen gick jag och la mig. Satte klockan på 09.30 för säkerhetsskull och jag vaknade när klockan ringde ! Oh herregud!

Snart ska jag ta mig ork till att göra iordning tvätten, för idag är det dags att tvätta minsann! Har behövt göra det ett tag, men den där tvättstugan var ingen hit, så har skjutit på det. Men nu måste jag verkligen såhär före jul o allt. Sen är det tänkt att jag även ska diska och städa idag, så jag har det klart inför en ledig helg med pepparkakshusbakande :)

Förresten så satt jag och kikade runt på internet lite, man gör ju det extra mycket nu före jul för att få inspiration till julklappar. Och jag hittade en sak som jag vill ha!

Britney Spears Circus Fantasy EdP, den luktade såå gott! Var inne på Kicks med Sonja för ett tag sen och då hade den kommit. Mmm, me like! :D Hittade en sida på internet där den var billig, kanske köper den sen efter jul! :D


Men aja. Dags att sätta igång!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0