uuuuh!

Nu är det snart dags att gå till jobbet. Jobbar till 22.05, imorgon med. Ledig fredag!
Tänkte jag skulle hinna göra knäck typ på fredag förmiddag, vad tror ni om det? :P
Då har jag något att göra och slipper tänka på det som händer på kvällen, uuuh!

Dags för en tävling som jag vill vara med i, länk till tävlingen gör att man får en extra vinstchans, så här är länken! Gå in o skriv upp er i tävlingen. Vinsten är 300:- presentkort på lyckasmedmat, som finns länkat på min blogg till vänster tror jag länkarna ligger haha, kommer inte ihåg ;D


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sandra Bäckström, Älvansväg 236, 90750 UMEÅ PUSS^^

2009-12-12 @ 12:18:46
URL: http://sandycandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0