Bara en dag kvar!

Bara en dag kvar tills det är helg, underbar känsla! Hoppas dagen går fort. Man ska aldrig hoppas på för mycket, men till slut kommer man ändå hem, och det är det viktiga. Nog för att jag ska direkt till tvättstugan när jag kommer hem, men det behövs ju det med!

Ringde och bokade tid för synundersökning idag. Fick inte köpa nya linser utan att göra en, surt! Ringde även och bokade tid för klippning! YEY! Skönt att veta att man kan förbereda saker nu när man vet att pengarna snart kommer. Den här månaden ska jag försöka hålla lite mer i mina pengar, tror ni det kommer gå eller? Fråga mig runt den, ja, låt oss säga den 3:e mars om jag har några pengar kvar ^^ Hihi. Förhoppningsvis har jag det. Måste skärpa mig, sluta slösa så jävla mycket pengar! Det är svårt dock.

Inför den här löningen är det iaf klippning, bh, handdukar och tights som står på listan. Åhåhåh just det, ska även köpa hönsnät och sätta upp på balkongen! Minsann! Pappa ska hjälpa mig med det nästa helg, asabra!

Nu ska jag snart sova. Men ha det!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det blev jättegott. Fast jag hade hellre haft ris till, hon valde pasta..



Sov gott

2009-02-19 @ 23:14:41
URL: http://famturner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0