Denna gång är det -God Natt- som gäller!

Nejdu Carro så fel du hade! Jag gick upp 10.52 imorse! Minsann, jag vaknade till och med innan klockan ringde. Det kan man inte tro. Inte särskilt trött var jag heller. Inte nu heller, men jag måste sova för att inte vara allt för trött imorgon på jobbet. Det är på helgen man ska passa på att sova, inte vara vaken och sen bara sova 4,5 timma. Men, anklaga mig inte för att vara smart, det har jag aldrig påstått att jag är!

Nu gick precis min syster hem då jag ska hoppa i säng. Så jag skriver mer om helgen imorgon istället, har nog mer tid över imorgon när jag kommer hem. :)

Och Sandra, receptet finns i ett gammalt blogg-inlägg, står som chokladkaka har jag för mig. :) Den blev god!


Nu är jag säker på att det kallas God natt iaf!

Kommentarer
Postat av: Carro

Natti natti

2009-02-15 @ 20:22:57
URL: http://famturner.blogspot.com
Postat av: Sandra

hihi okej ;) då ska ja kika :P Kraaam!

2009-02-16 @ 01:13:44
URL: http://sandycandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0