Fan Fan FAAAN!

Fan Fan FAAAN!, ibland blir man så trött på dessa katter! ÅÅÅH! Jag satte mobilen på laddning igår, det gör jag alltid i köket för det är där jag har ett ledigt uttag, när jag vaknade imorse av alarmet och skulle stänga av det, då hade någon av dessa tre helt uuuunderbara *ironi* katter tuggat sönder kabeln till laddaren! :( Som tur var så var telefonen fulladdad, har ingen möjlighet att köpa ny laddare förrän på fredag, men ändå, störande som in i bomben. Har klarat mig så jävla länge från att dom tuggar sönder kabeln. Skulle jag gissa, så är det Tequila som har varit framme och tuggat den klåfingraste katten av dom alla. Så nu blir det till att köpa ny laddare. Suck.

Förutom det uppvaknandet har jag sovit relativt ok inatt, vaknat tusen gånger dock. Vaknade först vid 7, då vaknade jag av att lampan fortfarande var tänd och att jag sov på boken samt hade glasögonen på mig. Så fixade till det, släckte lampan, tog av mig glasögonen och kastade undan boken, försökte somna om. Gick inte så himla bra, så jag har legat och småsovit fram och tillbaka sedan klockan 7 fram till att klockan ringde vid halv 9. Det gör att man blir lite dåsig, men jag hade verkligen ingen lust att vakna. Att gå upp halv 9 när klockan ringer är bara det tidigt om man tänker när jag ska gå till bussen.

Jag fick slänga mina svarta tights igår :( Dom hade gått sönder, inte kul, det är dom jag använder oftast, så nu måste jag komma på vad jag ska ha på mig idag. Fredag ska jag köpa nya. Det verkar inte vara så kallt idag, så kanske ska ta dom vita tightsen, dom var lite tunnare och har varit lite svårare och att använda, men borde väl gå idag då. Men frågan är vad man ska ha till.

Skulle vilja kunna dra på mig ett par mjukisbyxor bara. Det är så underbart skönt. Jag röstar för casual torsdag på torsdag, så man slipper byta om till kvällen. Får nog avslag på det förslaget, men man kan ju alltid önska! :)

Nu ska jag nog äta lite frukost, eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej hej!

KATTER.... ibland brukar man undra lite smått vad det är man har dem till. Nää så ska man väl inte tänka men den som inte har levt med en katt vet inte vad det innebär. Minsta protest på något sätt så får något fan för de. Så är det bara. Dock har jag aldrig varit med om sladd bitande. Saga som är svärmors katt, hon gjorde så förr, men där var ju hon också lite för snäll mot katten. Alltså det fanns inga tydliga gränser.



Ja det låter ju bra att du kunde få sova lite. Gjorde jag igår riktigt ordentligt som var så skönt. Synd med tightsen, det är verkligen så när det är något kärt man har. Ha en bra dag, Åsa

2009-02-25 @ 14:00:33
URL: http://www.metrobloggen.se/eken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0