Filidutter är gott

Sådärja, då var tvätten hämtat. Allt var inte helt megatorrt, lite halvfuktigt, men det orkar inte jag bry mig om. Blir så trött på att man inte ens kan tvätta endast tre maskiner (som det finns i tvättstugan) och sen blir inte allt torrt ändå? Skumt skumt. Bokade ju tid till imorgon med, men jag har redan glömt bort vilken jag bokade. Hoppas jag bokade 1:an, om det nu blir så att jag bestämmer mig för att tvätta öht.

Jag skulle vilja ta mig till willys imorgon känner jag. Dels har jag slut på solrosfrön och sen skulle jag vilja ha något gott och lättlagad att göra imorgon. Måste börja skärpa mig med maten när jag är ledig. Men jag tänker då inte ta mig dit utan sällskap. Så vi får väl se om jag hittar något offer, helst en med bil så klart ^^ Men det går ju utan med, man kan ju lunka lite. Ut i friska luften som jag har hört ska vara nyttigt, vad vet jag!

Nu är ju frågan om jag ska gå och lägga mig, eller vad? Har inget speciellt att göra, så smartast vore ju faktiskt att sova, men det är inte kul när man är ledig imorgon. Så skönt att kunna sitta uppe och ta det lugnt. Har kollat Bones, Heroes och ER idag, och så Let's Dance då så klart. Det var allt jag hade den här veckan, Madelen och jag bestämde att vi kollar dubbelt Greys nästa vecka, eftersom hon är borta den här helgen, annars hade jag kunnat kolla på det idag. Hms.
Börjar man med en film nu blir klockan för mycket, så vad göra?

Aja vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Åsa

visst är det störande att inte kunna få tvätten torr. det är det samma för oss här. fast vi hänger förvisso det mesta i badrummet för att jag vill inte slita för mycket på kläderna. men påslakan o sånt som man ibland kör i torktumlaren har vi nästan också slutat med. för alltså det blir ju alldeles för sällan torrt. får hänga över dörrarna i lägenheten istället, så vackert så vackert.



hoppas dagen blir bra för dig, kram kram

2009-02-21 @ 09:54:37
URL: http://www.metrobloggen.se/eken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0