Melodifestivalen

En riktig bloggardag känner jag, såhär många inlägg har det nog aldrig blivit på en och samma dag förut! Haha, men det blir så när man har tid över. Och det har jag som ni säkert märkt haft :)

Det blev iaf Melodifestivalen, det var ju endel bra idag, så tänkte att det kunde vara spännade och se. Fan vilken bra låt EMD hade! Och så gick dom vidare till final med, fint jobbat! Molly var också bra. Me like. Det var en bra delfinal den här gången, men jag måste nog säga att jag inte alls tycker om programledaren. Båda delfinalerna jag har sett så har hon båda gångerna pratat om att hon inte byter klänning det här avsnittet, och sagt till både Amy och Molly att "när ni växer upp kommer ni förändras kroppsligt och få besvär en gång i månaden" som om dom är barnrumpor fortfarande, de är 16 och 17 år gamla, de har nog redan kommit dit och oftast är ett skämt bara roligt en gång och jag tycker inte ens det var roligt första gången. Men det är väl inte min slags humor helt enkelt.

Gå in på Carros blogg, länk ner till vänster, och kolla på framtidens Eurovision Song Contest-vinnare :)

Nu ska jag nog dra några Andromeda-avsnitt och skriva inköpslista inför handlingen imorgon. Sen ska jag sova. Får se hur sent det blir idag. Spelar ingen roll känns det som. Ska bara hinna duscha och äta frukost innan pappa hämtar upp mig, och han kommer inte förrän vid 2. :)

Vem vet, kanske hörs ännu en gång innan läggdags.

Sov gott iaf!

Kommentarer
Postat av: Anonym

EMD!:D<3

2009-02-24 @ 22:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0