Mysmiddag, wii och cheezecake!

Ujujujuj, jag är sååå proppismätt. Marcus och Tezzi kom strax efter 19, maten var inte klar riktigt då i och med att jag glömde sätta in potatisen ^^ Satte på ugnen och gjorde klar potatisen, sen började jag göra sallad, efter 30 minuter kom jag på att jag kanske skulle stoppa in potatisen i ugnen med hihi, aja! Då fick vi tid för att öppna julklappar iaf! :) Fint det!
Fick två lampetter av Marcus & Tezzi, sååå fina! Förslag på vart jag ska ha dom? Toa kanske? :)
Marcus & Tezzi fick lite smått och gott till hemmet av mig, ugnssäker form, slickepott, vinöppnare, vitlökspress, dl/msk/tsk/etc-mått och kanske något mer, kommer inte ihåg :)

Sen fick Marcus födelsedagspresent också eftersom han fyllde år i torsdags. Han fick vad han ville ha, han gav mig en sak som han ville ha, eller två, ena kostade 1700kr och den andra 89kr, vad tror ni jag valde?! Den var 89 ;) En UV-lampa! Han provade den här hos mig i köket, det var coolt! Tror jag med vill ha sån till nästa fest! :D

Sen drog vi igång med käket. Ooh! Det var så gott! Bakad potatis med kycklingcurryröra, vitlökssmör, sallad gjord på ruccola, paprika, gurka, olivolja, salt och peppar, mums! Och till det hade vi källarfranska med smör och skinka/ost. Mums! Vi åt som bara den och var proppmätta efteråt! Vi lugnade oss därför med efterrätten, körde lite wii istället :) Började med Guitar Hero sen avslutade vi med Bowling och Fitness-programmet. Gjorde egna gubbar åt Marcus och Tezzi, haha! Vad ful Marcus gubbe blev, ni ska bara se! Hihi!

Sen ni, sen kom efterrätten! Ååååh borde göra det här oftare, det är så underbart gott! Cheezecake, det slår allt nästan! Jag åt tvåå stora bitar, Marcus med.  Tezzi visste inte om hon tyckte om, för hon tycker inte om ost, så jag hade köpt Delicatobollar och gifflar till henne, men hon tyckte om cheezecaken :) Bra bra!

Sen satt vi och småpratade lite, diskuterade och stojjade runt konstiga saker man kunde göra! Jag "visade" Marcus att jag har hål i örat, kan blåsa ut luft genom örat, vilket man inte överhuvud taget ska kunna göra. Gör ont som satan! Men kan kan jag iaf, och borde borde gå till läkaren, men men det gör jag inte. Dom drog hem för bara en liten stund sedan, så jag tänkte jag skulle gå och lägga mig först.

Men idag har jag faktiskt tagit lite bilder. Dessvärre kommer det även en på mig, tog kort på Marcus och Tezzi och då insisterade Marcus på att jag med skulle med på kort. :( Så då känns det dumt att lägga upp bilder bara på dom. Jag är osminkad och allmänt ofin, men så fåre bli. Urk. Sen kommer det även bild på raffaello, cheezecake och kolan.

Ha en skön natt!

    












! GOD NATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0