Nyduschad!

Godmorgon!

Jag har sovit mycket inatt, nästan för mycket! Men det behövs ibland med, en liten uppladdning. Vaknat några gånger här på morgonen och kollat på klockan, men hade satt den på 8.30, så tänkte att jag lika gärna kunde ligga kvar i sängen, inte ofta man kan göra det.

Jag har precis duschat så nu är man rödprickig överallt, men det lägger sig om en stund och blir till osynliga excem istället. Bättre det än att dom syns. :)

Vem vet om jag kanske skulle ta och orka städa i helgen, det skulle då verkligen behövas. Men det har behövts ett tag nu, men ändå har jag inte städat. Eller, städa och städa, disken skulle jag iaf behöva ta hand om. Det är kaos! Byta till mina nya lakan, boka tvättid till nästa helg, dammsuga och moppa golven. Mycket som ska göras, men det är alltid serier och slapp som vinner över städningen. ;) Nångång blir det gjort!

Kanske är en lillasyster som vill tjäna pengar på sportlovet? ^^ (pengar får man vid löning!)

Ja vi får se!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ahaa, du laddar hem din skurk :P Tänkte väl, hur kunde ja ha missat att de hade börjat ;) hehe Ha en superdag! =) Kraam

2009-02-11 @ 14:14:28
URL: http://sandycandy.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej du!

tröttnade på metro så nu har vi bytt place :)

Kram

2009-02-11 @ 23:48:05
URL: http://famturner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0