Ooooooh.

Ooooh. Ooooh. Jag drömmer om en säng, en mjuk himmelsk säng. Snart så, ska bara laga denna jobbiga mat först. Jag gör det lätt för mig idag, jag slänger in lite potatisbullar i ugnen, det är smidigt och lätt, och faktiskt gott. Godare direkt urkomna ur ugnen, men det duger uppvärmda i micron med :)

Idag var en helt ok dag. Den flöt på ett annorlunda sätt, jag kände mig lättare på något sätt idag. Hade min nya tunika på mig idag, den var fin, men den korvade sig när man satt, elakt! Men det gick minsann. Och imorse var då andra turen med bussen till jobbet på den nya vägen och jag måste då säga att jag inte tycker att det går något snabbare! Skit också!
Jag som verkligen hade sett fram emot det, men sen har det iofs varit samma chaufför båda dagarna, kanske beror på det! Vi får se, vi får se!

Jag har inte så mycket att skriva idag. Jag vill bara sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0