Pust och stön

Det blev en full arbetsdag idag. Fanns ingen chans till komp då det ringde mycket för att vara söndag. Jobbigt. Men skjuts hem fick jag ju ändå. Pappa var i Karlskoga hela dagen, hos sin faster, sen kom han och hämta mig så drog vi hemåt. Så underbart skönt att komma hem. Var hemma för typ en timma sedan, har ätit kvällsmat och sett ett Våra Bästa År, nu känner jag mig nervarvad så nu ska jag nog klara av att somna om ett tag. Behövs, ska upp tidigt imorgon, börjar 9, så behöver åka hemifrån vid 7, vilket innebär att jag ska upp vid senast 05.45, pust och stön.

I vanliga fall hade man nu sett fram emot onsdag då jag är ledig för att få lite vila, men vila blir det inte. Det blir en hemskt jobbig dag. Jag känner det ända in i hjärtat, men jag skjuter det åt sidan tills dess. Det får vara en dag.

Ska göra mig iordning för sängen, hörs mer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Seriöst, hur långt har du till jobbet igentligen ? haha

2009-02-01 @ 23:50:45
URL: http://hsa.blogg.se/
Postat av: Madde

Våra bässta år har ju blivit bra nu!:D

2009-02-04 @ 18:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0