Så arg!

Riktigt välbehövligt och ljuvligt med helg, även om den inte ens har hunnit börja, så känner man känslan i hela kroppen! Kom hem så jävla tidigt idag! Helt otroligt. Sonja var snäll och skjutsade mig till bussen som gick tidigare från busstation, den går 30 minuter innan den jag jag åker med, men så när jag kom hem så kom precis 12:an, så jag hann med den tidiga bussen på den med, så jag var hemma redan lite efter 18! Coolt! Jag brukar vara hemma typ 19.05 hihi.

Satte mig och käkade lite kvällsmat till ett avsnitt Bones, men hann bara kolla på halva innan det var dags att göra iordning tvätten och gå ner med den, så nu är jag igång med tvätten iaf. Lakan, handdukar, mörkt och ljust. Nästan allt. Bokade tvättid imorgon med, tänkte omjag orkar så kan jag ju tvätta jackan kanske? Vore hurtigt tycker jag. Och så kan jag tvätta 30-tvätt och "färgade" kläder. Mmm. Kanske. Vi får se om jag orkar.

När jag hade stoppat in tvätten iaf så gick jag hem, kollade klart på Bones sen förlorade jag lite på poker, nu kollar jag på Let's Dance. :) Var precis nere och hängde tvätten, så nu kan den hänga och tumla tills senare ikväll när jag orkar gå ner och hämta den.

Imorgon har jag inga planer. Men har planer både söndag och måndag. Coolt ändå, jag brukar aldrig ha planer ^^ Det är skönt med långhelg. Och så är det skönt att jobba dag på fredagen och sen inte börja förrän 12 på tisdagen, EXTRA lång helg, tänka sig vilket lyx! :D Behövs inför mitt mars-schema! Ujujuj, vill ni ses nåt, så passa på nu säger jag bara!

JUST DET! Måste bara berätta. Jag blev sååå jävla arg imorse. Jag gick hemifrån i tid för en gångs skull, tog det lugnt, för jag gick hemifrån 13 minuter innan bussen skulle gå och det tar bara 5 minuter att gå till busshållplatsen. När jag börjar närma mig busshållplatsen kommer det en buss som det står "ej i trafik" på så jag tänker, aja då är det bara en buss som ska åka förbi. Men den jäveln stannade ju! Jag kutade som ett as för att hinna med bussen, så åker han PRECIS när jag är framme och knackar på rutan! Inte stannar han heller. Surt eftersom det är sista bussen som går för mig att hinna med Karlskoga-bussen med. Då blev jag lite ledsen men mest förbannad! Jag skickade sms till min bror och frågade om han var vaken, tänkte att han skulle kunna skjutsa mig till bussen annars, men på något sätt så var det som att det just idag fanns någon högre makt, för efter typ 2 minuter kom det en till buss. Fast det inte ens skulle komma någon mer. Se på den ni! Så när min bror väl svarade typ 10 minuter senare, satt jag redan på bussen. Pjew! Dessa bussar kan göra att man dör i förtid asså!

Aja. Nu hör jag att det har börjat därute. Så ska dra mig till tvn. Hörs!


Kommentarer
Postat av: Carro

Ahhh shit! Hade helt glömt bort ditt mess.. var som mest upptagen när jag läste det... Gahh.. Ja jag har ingen tid över till nåt skoj alls i helgen..

Kram

2009-02-20 @ 22:43:42
URL: http://famturner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0