Så var det dags igen!

Det var dags att dra till jobbet igen. Vad konstigt det känns när man har varit ledig tre dagar på raken. Det har varit skönt. Avslappnande. Även om jag inte är så duktig på att sköta sömnen när jag är ledig, så gick jag ändå och la mig i tid igår, så jag har sovit 8 timmar inatt. :) Vaknade av mig själv vid 8.20, så då gick jag upp och slängde mig i duschen. Nu ska jag om ca 10 minuter gå till bussen.

Hoppas dagen går fort, hoppas tis - tors går fort! Sen är jag ledig och ska då till frisören, sen ska jag åka hem med min syster och så ska vi kolla greys och så många OC vi hinner! Wiii vad jag ser fram emot det! :D Vi ska till och med skita i let's dance på fredag för att hinna mer OC. Coolit!

Aja, dags att sätta på sig benvärmare och skor, sen dra!

Hörs kanske ikväll, hemma vid 23. (förhoppningsvis).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0