Tråkig lördag

Nu har jag ätit frukost och kollat på två avsnitt av Andromeda. Jag har fortfarande lika tråkigt. Jag vill till Willys, men jag vetefan om jag orkar gå dit och tillbaka. Fan att det inte är barmark så jag kan åka moppe! Bort med denna snö! Fast det är inte så troligt, det snöade fan nyss, suck. Gå till Willys? Det är skitlångt! Dit är väl lugnt, men sen ska man hem, med det man har handlat. Samtidigt kan jag ju gå väldigt sakta, har inte bråttom. 4,5 timma kvar tills jag har tvättid.

Jag önskar någon kunde säga "jag kan skjutsa dig dit om du vill", men alla mina skjutsare är bortresta den här helgen. :(
Kollade hur det skulle bli om jag skulle ta bussen dit, beräknad tid var 35 minuter med buss, sen ska man handla, tajma det med bussen hem. Skulle ta 2 - 2,5 timma. Visst då skulle endel av dagen gå förbi, men är det värt det? Sitta på bussen i sammanlagt lite över 1 timma tur och retur, och sen emellan bussresorna knata runt på willys en timma för att sedan ta bussen hem.

GAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0