Typiskt pappa!

Han vet verkligen inte hur man kommer i tid! Han är alltid tidig, oftast FÖR tidig! Han ringde för typ, ja kanske 10 minuter en kvart sedan och sa "nu passerar jag Karlskoga" Mhm sa jag då. Då är han är om typ mindre än 30 minuter om man räknar från nu. Vi hade sagt klockan 2 för jag skulle hinna upp på stan först. Tror ni jag hinner det nu? Neh! Jag kom ju precis ur duschen! Har blåst håret och fixat iordning mig, klätt på mig.

Hoppas jag har kommit ihåg att skriva upp allt jag behöver handla. Hoppas pappa vill åka med mig till Jysk vid Marieberg istället för Lillån, för om vi tar den vid Marieberg kan vi köpa godis med hihi! Sen får vi se vilken affär vi handlar mat på. Jag vill helst till Maxi, men det brukar inte han vilja. Men de har fräschat frukt och sånt där! Helt klart!

Aja vi får väl se. Får iaf göra cheezecake när jag kommer hem, innan jag ska till Marcus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0