Underbart!

Ojojojoj! Det känns som en evighet sen jag sov så gott. Så skönt att bara sova utan att sätta klockan och utan att behöva tänka på något! Underbart! Enda jag har blivit störd av inatt är att jag fick kramp i benet, men det var snabbt avklarat, upp o hoppa, tryck ifrån, ner i sängen, sova snark!

Nu försöker jag få kontakt med min syster, vi skulle skriva till varandra när vi vaknat, hon verkar vaken, men hon har inte skrivit hmm ;) Nu är iaf jag vaken, sådeså, och jag har skrivit!

Tror ni jag kommer lyckas städa idag? Vi får se, dagen är inte slut än.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hittade DVD:n... äntligen. Tar med den på måndag. Sorry att det dröjde. Snart ska jag titta på det avsnitt jag fick av dig i går...

Kram och ha en bra helg!



Linda

2009-02-14 @ 12:00:07
URL: http://magnuslindawilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0