Designad, men inte klar!

Lite ny design, egentligen skulle jag börja med maten. Men jag kunde inte låta bli! Nu efterlyser jag kod till en besöksräknare! Måste ju se om det ens är någon inne på sidan!

Helt ok dag idag. Den har varit lite seg, trots att det ringt på. Stannade kvar en liten stund med Sonja på hennes rast, men var tvungen och kila för att inte missa bussen. Pratade med pappa under tiden, går så mycket fortare att gå när man har någon att prata med! Så vi bestämde att vi inte bara ska handla mat på lördag, vi ska även laga middag och spela wii. :)
Det är så kul att han tycker wii är så skoj! Han fyller ändå 60 iår, och det är typ alltid han som drar upp wii, att han vill spela. Skoj. :) Bowling är favoriten ^^

Så det blir en myspys-lördag, får se om syster stannar kvar också, får hoppas det. Finns risk för att pappa får känna sig ännu mer utklassad dock, han ville ha revanch på lördag sa han, fast han föreslog att jag skulle ha ögonbindel så att han skulle ha en chans ;)

Nej, skärpning! Nu ska jag gå och laga mat. Kokt potatis och kokt alaska pollock med äggsås. Mumms!
Nåt att se fram emot.






GOD NATT ! !

Kommentarer
Postat av: Madde

Fortsätt skriva blogg Askul och läsa ju!:D



Klart jag stannar på lördag :) Blir kul att få umgås lite med pappsen också:)

2009-01-15 @ 17:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0