toppen!

Klockan är mitt i natten! I love it! :D Hann med bussen hem idag med, det var knappt, men bara jag hinner så får det vara hur knappt det vill. Sedan jag kom hem har jag sett ett avsnitt våra bästa år, 24 och house. Nu försöker jag få mina katter att lugna ner sig, dom kör maraton vs mattflyttning vilket är riktigt irriterande. Det är inte precis vad man vill att katterna ska pyssla med vid halv 3 på natten. Och inte lyssnar dom på en heller, men det är mitt eget fel, i know!

Det var en helt ok dag på jobbet, lagom lugn. Nådde upp i mitt mål för januari idag så det betyder att allt annat på de två dagar som är kvar på januari blir extra, toppen! :)

Nu ska jag sova så jag får tillräckligt med sömn för att palla gå på stan imorgon. Det är en stor dag! Hindersmässan! Men det är även psykisk påfrestelse som måste lugnas så gott som möjligt innan och det görs det bäst med en god natts sömn och imorgon ha tid på mig hemma innan, kan inte stressa iväg. Men det går nog bra, får se om jag tar med mig kameran och tar lite kort på myspyset på stan!

Uppdaterar med vad jag har shoppat imorgon när jag kommer hem! Thihi!

God Natt

Kommentarer
Postat av: Linda

VIlka avsnitt av Greys? Öh... vet inte. Får kolla det i morgon. Orkar inte just nu.

Jag flyttade ditt pass på lördag och skulle det bli kö så hoppar jag in och täcker för dig, det vet du!

//Linda

2009-01-29 @ 19:32:33
URL: http://magnuslindawilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0