Halstabletten är min bästa vän!

Min syster kom förbi igår kväll, eftersom hon ändå skulle hit idag så kom hon över igår och skulle sova över. Vi gjorde början till Lion Bars och kollade på Full House, vi hann väl med 4 avsnitt innan jag inte orkade mer. Förkylningen börjar ta sig på riktigt nu, uscha. Så vi gick och la oss vid typ 23-tiden, sen har jag ett svagt minne av att Madelen kom in och sa att hon skulle gå hem, hon hade ont i en magmuskel hela kvällen igår, så det var nog därför. Hon skulle komma tillbaka idag. Jag har mest legat och snörvlat och hostat inatt, men sömn har jag fått ändå som tur är.

Nu tänkte jag mig lite frukost så jag kan käka lite halstabletter sen!

Ha det!






Hoppas jag får svar ja idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0