Hektiskt!

Tre dagar sen jag skrev senast, det dröjer mellan inläggen nu för tiden! Har en hektisk jobbvecka denna vecka, eller iofs två veckor till framöver. Idag är dag 6 av 7. Imorgon 21.55 då kan jag halvt andas ut, då är det raka vägen hem till säng, för på lördag kl. 12.00 kommer pappa och hämtar mig så drar vi till Stockholm :) Äntligen är det kryssningsdags!

Det är och har varit så varmt länge nu. Jag tror jag dör! Hatar värmen, urk! Det enda, då menar jag enda, positiva är att man kan ha sommarkläder, för det är fina kläder! Men helst skulle man bara vilja försvinna, även om man skulle gå i bara bikini så skulle man svettas iaf. Det är inte klokt! Det var skönt och välbehövligt med åska och regn igår, men direkt när det var över kom solen tillbaka med samma värme som innan, suck!

Vad blir det för väder i helgen då? Dåå blir det säkert regn, den dagen som jag vill ha sol.

Nu ska jag sminka mig och sen dra till jobbet.

Ha det!



Den här bilden tog jag på midsommarafton, grishimmel!

Kommentarer
Postat av: madde

åskaa och regn!?:S

2009-07-02 @ 14:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0