Jag lever!

Jag lever! Efter en dag på Liseberg och en helg i Göteborg så lever jag fortfarande. Helt otroligt!
Vi kom fram till Göteborg vid 22 i fredagskväll, typ 2 timmar senare än vad vi räknat med, vi åkte ändå från Örebro
redan vid senast halv 5, men aja. Vi stannade på vägen tre gånger, en gång för att sträcka på benen, en gång för att köpa godis och en gång för att äta mat. Så det tillsammans med själva restiden blev väl att det tog lite tid.
Men det var skönt att komma fram, oavsett hur jobbig min syster är så har jag saknat henne och tycker om henne massor! För det ska ni veta, hon är speciell ;) Alla som träffat henne vet det! Minsann! Men men!

Igår var jag, Madde, Kristian, Niklas och Sandra på Liseberg tillsammans med Manfred och hans två barn Sara och Robin. Vi hann inte åka jättemycket karuseller för det var så himla mycket folk. Och det kom vi ju på, Liseberg på en helgdag och dessutom lönehelg för vi aldrig om igen! Vi stod tex i kö till Kanonen i över en timma! Det förstör dagen! Men jag fick spela lite också. Vann två små gosedjurselefanter, en mellanstor panter och en mellanstor hund, samt ett trepack bilar :) Så lite fick man med sig hem också. Men hann inte äta någon sockervadd, lite besviken!

Idag har vi varit på bio, vi såg Harry Potter och halvblodsprinsen. Ingen bra film! ¨Satt och nickade till hela tiden och var bara någon sekund ifrån att verkligen somna, ett tag funderade jag på att skita i filmen och låta mig själv somna, men tänkte att måste ju se filmen ändå. Så nu är den sedd, usch. Rekomenderas inte.

Sen åkte vi till Willys och handlade, inhandlade för en bakdag imorgon, och mat för veckan. Det var ju också en upplevelse så att säga. Handla med storasyster var hetsigt deluxe. Hua mig, men imorgon blir det gott fika hela dagen!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0