Städning, minigolf och pakethämtning!

Idag känner jag att jag gjort mer än vad jag klarar av! Eller iaf om jag vill bli frisk snart. Madelen och Kristian kom vid 12, då var inte jag klar med avsnitt av förhäxad så dom satte sig och spela antischack o kristian hade inte ätit frukost än. Så när jag var klar satte vi igång med städningen. Jag tog disken som vanligt och dom tog resten. Som det ska vara eftersom dom får betalt för att städa :P

Städningen var väl klar runt 3, då ställde jag mig och stekte pannkakor, så åt vi pannkakor med glass, mumma :D hihi, när det var klart så drog vi iväg och körde minigolf vid Trängen. Jag vann med 64 poäng mot kristian på 80 och Madelen på 106, så jag vann ganska stort ändå hihi :D

Vi köpte oss en varsin glass på utvägen och åt på vägen hem. Jag köpte en Lion-strut, asstor var den, men den var god! Slängde det jag inte orkade. Jag som inte ens ska äta glass, ont i magen fick jag! Madelen och Kristian gick hem till sig och jag traskade vidare till kiosken, pakethämtningsdags! Wihoo. Aldrig varit så viktigt som nu att paketen skulle hinna fram i tid, så jag får med mig kläderna till Göteborg, så det var skönt! Jag har ju redan packat det mesta, så ska få plats med det här med ^^ Det var ett svart linne, har tidigare köpt ett brunt och det var så snyggt så var tvungen att ett svart med, eller tunika kanske man ska säga. Och en lila tunika/topp samt en skjorta :)

Så det var denna dagen det. Imorgon ska jag inte göra NÅGONTING! Ska bara fokusera på att bli frisk. Och samtidigt göra klart inför resan, minsann!


Ha det!



Fick ett nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0