Carro 30 år. GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

Precis hemkommen från Carro, hennes 30-årsdag idag! Wihoo stor tjej :D Det var mysigt. Vi har fikat, lovade ta med fika så slapp hon tänka på det. Så drog med mig Mandelmums, Morotskaka, Nitos Jordnötskakor, Chokladkaka med marängöverdrag och White Chokolate Chip Cookies. Det var omtyckt, men man orkade ju inte äta av alla, haha :D
Hon blev glad för presenten iaf, lite elak känner man sig, för det kommer bli så jävla svårt :P

Hon fick ett pussel specialbeställt med denna bild:



Det är hennes favoritbild på Nathalie, men må ju säga, tänk er själva vad svårt! Bilden är svartvit :P
Men hon fick födelsedagskortet först, och där stod det "Lova att du sätter upp presenten på väggen!?),
så hon var tvungen att lova det först och det gjorde hon. :D Ska bli kul sen när det är klart.
Kanske får åka dit och hjälpa till ;)

Annars idag. Vi gick upp 05.45, då ringde klockan. Tvättid 06.00, usch, ALDRIG igen. Fasen asså.
Som jag trodde så kunde jag inte somna om, Madelen somna om som en stock, jag låg i sängen 1,5 timma och
väntade på att klockan skulle ringa igen. Så gick vi ner till tvätten och stoppa det i torktumlarna. Vi tvättade bara
gardiner. När vi kom upp igen vid 8 så var det ingen idé att lägga sig igen.

Så vi gjorde frukost och kollade på Prison Break, vi hade två avsnitt kvar att se på. Man får ju inte spoila något för andra som inte sett, så kan inte skriva så mycket. Men vi trodde det var säsongsavslutning för två avsnitt sen, och det hade det gärna fått vara. Så mycket tänker jag säga.

Efter frukost och serie och varit nere i tvättstugan tre gånger så var tvätten iaf uppe. Skrynkliga gardiner och allt katthår gick inte bort. Så vi började rolla gardinerna för att få bort katthåret och sen strök vi dom. Se på fan va, mitt strykjärn går inte varmt precis. Jag gav upp efter halva första gardinen (jag har 10 delar sammanlagt) och lät Madelen fortsätta. Så började jag baka istället.

Gjorde Mandelmumsen och Morotskakan. Så gott! När det var klart satt vi och spelade lite spel på internet, sen drog Madelen och jobba. Då var det egentligen dags för mig att sätta igång med allt som skulle hinnas med innan jag skulle iväg. Men lättare sagt än gjort. Kom i duschen vid 2, skulle vara hos Carro vid 3, och då hade jag inte ens slagit in hennes present, hade inte packat ner allt som skulle med och så skulle jag efter duschen sminka mig och klä på mig. Men jag var hos Carro bara någon minut över 3. Underbart med moppe, bara brassa på :D

Hihi. Nu kommer Madelen hem igen om ca en timma, tänkte jag skulle börja med maten, så kan vi äta direkt när hon kommer. Och då börja med bullarna, det enda som är kvar i bakväg till imorgon.

Det ska bli Vita Fjällbullar med blåbärssylt. Det är alltså vanlig vetebullsdeg med blåbärssylt i mitten och sen glasyr och kokos på :) Ska bli gott!

Jag börjar bli nervös inför imorgon. Det är SÅÅ mycket folk som kommer! Det är kul det. Men jag blir nervös. Uhhh.

Aja, börja med maten var det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeah mina kakor är snart världskända som du håller på o bakar dem till alla :D

2009-06-07 @ 19:50:55
Postat av: Carro på tåget

Har du så fullt upp så du inte hinner blogga?

2009-06-11 @ 17:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0