En dag kvar till semestern!!

Är det något jag måste bli EXTREMT mycket bättre på så är det att rensa katternas lådor. Usch, det går verkligen för lång tid emellan. Det är nästan så det är synd om dom, jag skulle inte vilja gå på en så skitig toalett! Men nu är det gjort iaf, kände mig hurtig när jag kom hem idag, så rensade och klara! Och vet ju att jag kommer rensa dom senast söndag igen, så det känns bra det :) Stackarna hade nästan slut på mat också, matvrakar är vad dom är!

Nu är det ändrade planer! Jag jobbar imorgon istället för fredag, så efter att jag har jobbat imorgon så har jag semester 11 hela dagar! Wonderful! :D Det ska bli otroligt skönt, mmm ska njuta av varje sekund! hihi. Fick avslag på min ledighetsansökan, men så kollade jag med Sabina, som var ledig fredag, om hon tänka sig att byta och jobba fredag men vara ledig onsdag. Och tänka sig så hade hon sökt ledigt på onsdagen, men fått avslag! Så det var helt perfekt :)

21.55 imorgon är mitt mål, mitt riktmärke på hela dagen! Men då det blev såhär i sista minuten ändrat kom jag på att jag inte hade någon matlåda till lunchen imorgon, men ibland är jag smart! Min bror skulle hit och hämta en cykellåsnyckel visste jag, så jag ringde och frågade om inte han kunde köpa med en pizza hihi! Och det kunde han, snällt! Men nu när jag kom hem kollade jag i kylskåpet, så fanns där ingen pizza :( Blev rädd först, men tänkte, mjooo men visst måste han ha köpt en, iaf hört av sig om han inte han, så jag kollade runt lite och öppnade skafferiet och där stod det minsann en pizzakartong! :) Wihooo!

Det innebär att jag kan vara duktig idag med och gå och sova. Det var skönt inatt och lägga sig i tid, ligga och läsa och kunna släcka innan "läggdags", sen väckte Tequila mig imorse som vanligt, typ en timma innan jag skulle upp, men jag lyckades halvt om halvt somna om och gick upp när klockan ringde. Får se om hon inatt kan vara lite snällare :)

Det har varit en konstigt lugn dag på jobbet idag. Det är konstigt vad det kan gå upp och ner. Får se hur det blir imorgon, många lediga, så då kanske det händer lite mer. Vi får se minsann. Jag ska iaf jobba och se fram emot min semester :D

Det lutar åt ljusparty på måndag klockan 19.00, någon som är på? Skulle vara kul med mycket folk, speciellt om ni handlar hihihi :D:D Om det inte blir ljusparty så kommer Helen och Jenny förbi och ser hur jag bor ändå! Så det ska bli skoj :D

Så i helgen är det städning som tusan som gäller, och sen bakning. Ska även hinna förbi Carro på söndag, på hennes 30-årsdag! :D Stor tjej!

Aja. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0