Varmt :(

Hem ljuva hem! Längtat hem hela dagen känner jag. Sov inte så mkt inatt, men det gick inte, hade bara typ 50 sidor kvar av boken och det var sååå spännande! Så kunde inte sluta, och när boken väl var slut var jag inte trött, haha! Men var ju tur att jag inte skulle upp typ 5 på morgonen iaf, skulle upp 09.15, o det är ju inte så farligt ;) hihi

Hann se ett Days imorse till frukost, sen gjorde jag mig iordning och drog till jobbet. Sonja är tillbaka, äntligen tillräckligt frisk för att joina mig på jobbet! Det är bra! Så på onsdag ska vi umgås, åka o handla, äta på stan :) Ska bli mys!

Jag har kommit underfund med en sak. Det är jävligt varmt om dagarna som ni säkert märkt. Det är inget jag uppskattar, förutom att jag tycker att sommarkläder är jävligt fina kläder. Men det jag vill ha sagt är att när jag kommer hem på kvällarna så är det som en BASTU hemma, kookhett! Jag bor ju så att solen ligger på konstant hela dagen och värmer upp. Så det första jag gör nu för tiden när jag kommer hem är att öppna balkongdörren på vid gavel. Katterna älskar det :) Sen har jag öppet tills precis innan jag ska krypa under täcket. Då stänger jag.

Igår när jag hade lagt mig var katterna extremt jobbiga, var tvungen att gå upp och kolla varför. Och kommer ännu en nackdel med sommar, dom jagade en äcklig mal som hade tagit sig in den jäveln! Så jag hämtade en bok och kastade upp den i taket och lyckades träffa, tror jag, för jag såg den inte mer! Där fick den! Vi får väl se om jag får samma problem ikväll.

Men inatt ska jag iaf sova ordentligt, även om jag är ledig (1)2 dagar sen, så är sömnen ändå viktig. Man orkar mer. Och energin är högre. Så därför får det bli mer sömn helt enkelt!

Och med det avslutar vi, gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0