Dags för Andromeda

Det blev inget stan, men det blev kattmat. Ringde pappa och kollade om vi inte kunna dra iväg en snabbis och det var okej. Så vi åkte till willys när han slutade jobbet. Nu har jag kattmat så jag rer mig ett tag, och köpte även potatisgratäng jag kunde göra i matlåda med fläskfilé, gott. Tror dock jag ska göra iordning lite klyftpotatis att äta snart, det om nåt är gott mmm :D

Haft en lugn dag, somnade vid 2 inatt och gick upp vid 10. Kände mig utvilad vilket nu för tiden är en ovanlig känsla. Sedan jag vaknade har jag kollat på serie, konstigt? :P Det blev House, Bones, ER och Smallville, har även tittat lite på TV bara för att slappa extra mycket!

Beställde lite från cdon idag också, dags för nya böcker och har inte hört att någon ville beställa något samtidigt och kan inte vänta längre. Så det blev typ 8 böcker och lite annat hihi.

Nu står det mellan att se någon film eller se på Andromeda, lutar nog åt Andromeda, var länge sen nu. Känner mig även lite dissy så ska nog stoppa in klyftpotatis i ugnen nu, tar ju typ 40 minuter för det att bli klart.


När är det våffeldagen? Och när ska man ställa fram klockan?!

Förresten, om ni ringer och jag inte svarar, så inser jag inte att det ringer, har bytt signal på  telefonen. Har haft en och samma signal sen jag skaffade telefonen typ, så kommer nog ta ett tag för mig att vänja mig!!



Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0