Denna vill jag ha!

Väntar på att maten ska bli klar så jag kan gå och lägga mig. Börjar få ont i ryggen igen, katastrof. Men ska ta lite pills innan läggdags och smörja på lite voltaren så får vi se om jag får sova inatt. Det luktar gott här hemma nu iaf, ris med thaicurrykyckling, mums. Bara riset kvar. Det som tar tid som vanligt.

Jag har hittat en klösbräda som jag vill köpa. Kanske skulle lägga in en bild? Mmm, ska fixa det nu.



Den kostar bara 1500:-, typ 1,80 bred och går ända upp i  taket på båda sidor. Coolt va? Har plats för den bakom soffan, det skulle vara såå värt det för katterna! Hoppas jag får pengar över till den i slutet av månaden.


Ska se om riset är klart så jag kan sova.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Om du har extra mycket pengar över vill vi också ha en :) Men jag har ingen aning om var jag ska ställa den..

Du får ta och bjuda hem oss på middag snart igen, vi har redan lagat ädelostsåsen 3 ggr så nu behöver jag något nytt =)



Kram

2009-03-24 @ 10:43:51
URL: http://famturner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0