Ge mig glädje!

Så var det bara tre minuter kvar på den här dagen. Den har rullat på segt måste jag säga. Vet inte vad det är med mig, innan kändes det som jag hade sovit för lite och var utmattad pga det, men nu har jag sovit och är utmattad ändå, vad kan det då vara? Sovit för mycket? Det låter inte logiskt, måste vara något annat. Vet inte vad som är fel, måste komma på det, snart, för så här kan det inte fortsätta. Jag vill vara pigg, utvilad, glad och ha livsglädje. Just nu känns bara allt ruttet.

Jag brukar kunna ha mina dåliga dagar, men det brukar bara vara EN dag, sen brukar allt vara normalt igen, men nu har jag känt så här i några dagar i rad, inte alls bra.

Har lovat Angelica att jag ska börja lägga upp lite recept här i min blogg, det ska jag göra minsann! Men inte idag, för det orkar jag inte. Sitter och funderar på vad jag ska göra, se våra bästa år eller sova?

Läste om någon som hade gjort slut med sin flickvän genom att ändra status på facebook till singel, är det dit världen är på väg? Om då någon vägrar att acceptera en vännerförfrågan, är det samma sak som att man inte är vänner längre? Vad skulle det annars kunna bero på? Att man "råkade" klicka på ignorera två gånger?

Hoppas Maria är mer anträffbar på jobbet imorgon, saknar henne. Och imorgon är Sonja tillbaka, jippie! Och Linda, jipppie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0