Helg helg, underbara helg!

Jag måste bara börja med att jag inte förstår mig på folk ibland. Jovisst, på bussen händer det saker så jag har något här att skriva, men seriöst! På vägen hem idag då så sitter man på helspänn för att hoppas att man över huvudtaget hinner med bussen hem och slipper vänta på nästa. Ser en brud gå fram till chauffören. Och vet ni vad hon frågar?!?!?!
"Ursäkta, skulle du kunna stanna bussen, jag är kissnödig?" OMG! Så busschauffören stannar mitt ute i ingenstans för att hon ska kunna gå av och kissa. Bara jag som tycker det är helt absurdt?

Positivast av allt idag var iaf att jag fick kompa, en hel timma! WIHOO! Så jag har faktiskt redan varit hemma typ en timma, helt underbart! Perfekt att få göra det en fredagkväll, SAMT att jag börjar sent måndag med, så det innebär att det faktiskt är en ganska lång helg, mer än underbart! hihi!

Ikväll blir det serier, som vanligt, kollade på American Idol imorse, såg bara det korta avsnittet, det räcker ju det med. Ikväll blir det nog Bones, ER, Smallville och Våra bästa år, får se vad klockan blir.

Nu är semestern klar iaf. Fick flytta lite, men inte så mycket, vilket ändå innebär att jag inte behöva göra om mina planer som jag redan hade gjort för semesterveckorna. Så det är skönt, dumt att göra planer innan semestern var helt bestämd, men det är sånt man lär sig när man för första gången ska lägga in om semester på det här jobbet. :) Såå vecka 24 blir det stockholm och vecka 31 blir det Göteborg. Ser jag fram emot!

Jag tror min mage tigger om lite mat, inte bara solrosfrön som jag sitter och äter nu, så kanske ska fixa till något och påbörja min seriekväll.

Ska bara avsluta med att säga att jag älskar mina katter, men ibland så vetefan! Idag när jag kom hem hade dom vält hela papperskorgen här i sovrummet, allt låg utspritt med en meters radie typ! Och när jag väl kom vidare ut i köket så hade dom lyckats öppna skåpsdörren! Satan! Dom hade dragit ut lite grejjer där, framförallt kattgodiset, men tji fick dom, dom lyckades inte komma in i påsen iaf, mohahah!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0