Knight Rider, diskning, bakning och hockey!

En riktig slappardag har jag haft idag. Har varit hur skönt som helst. Vaknade vid 9 imorse, halvt död, ville inte riktigt vakna så tidigt efter att ha somnat 2 inatt, men aja, vad göra mer än att gå upp. Man blir bara segare av att ligga kvar och dra sig. Så upp gick jag. Har inte gjort så värst mycket idag. Jag till och med struntade i att gå till tvätten, hah!

Jag har faktiskt bara kollat på Knight Rider hela dagen hihi. Det är såå bra! Men nu äre slut på det roliga :( Får vänta tills nästa avsnitt kommer, suck. Varit ute en snabbis, gick 20 meter till tvättstugan och träffade den som har hand om lokalen, kollade runt och kollade vad som fanns. Det fanns typ 6 bord, 35 stolar, orkade inte räkna alla tallrikar för det var många, så det räcker, alla var dock inte likadana, men skitsamma, men glömde kolla bestick! Glas fanns det inte så många av, så det får man klara sig utan. Men det fanns en micro. :P

Så det där blir bra. Har hyrt den från 15.00 fredag 3:e april till 15.00 söndag 5:e april. Så slipper man tänka på städningen där på lördagen, thats good. Nu ska vi bara se hur många vi blir! Det finns plats för 35, så det är bara vi börjar tänka på vilka fler som man kan bjuda! Pappa vet ju inte vilka som kommer ;) Eller han vet att vi barn kommer, det är allt han vet med säkerhet.

Något som är riktigt sjukt, jag klagade på det i min blogg, tror det var igår eller förrgår att matcherna bara går när jag jobbar, men idag spelar dom! Tror ni det går på TV då?! NEJ! Så satans irriterande. :( Det går på radio, hur kul är det? Har haft det på medan jag diskat, ska sätta på det igen efter pausen medan jag bakar! Har varit sugen på att baka hela dagen, men inte vetat vad jag ska göra, imorgon ska jag försöka orka göra morotskaka som jag lovat Sonja, men har ingen lust att göra den idag då jag är ledig imorgon med, ska göra något lätt idag. Ska göra chokladbollar med cornflakes istället för havregryn, så mumma! MMMM!

Har lagt fram margarinet, det ska vara rumsvarmt, så då hinner jag ju kika in lite här. När bakningen är klar ska jag se på cityakuten, sen ska jag försöka lägga mig i tid eftersom jag ändå vaknar så tidigt på morgonen. Ska läsa klart min bok ikväll, det är riktigt spännande nu. Blev så arg på mig själv när jag inte orkade hålla mig vaken igår! När boken är klar ska jag se om jag lyckades beställa rätt böcker i serien om Harry Bosch, för det här var bra grejjer!

Ska in på cdon och beställa lite stuff ikväll eller imorgon, någon som ska passa på och dela på frakten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0