*lycklig*

Ibland önskar man att dagen kunde gå i 110%, då menar jag arbetsdagen, hemmadagen går alltid i 110%. Men det har varit en bra dag ändå. Var inte så trött som jag trodde jag skulle vara, jag har varit tröttare. Hade ett bra flyt i samtalen ändå faktiskt, vilket känns skönt att man klarar av att sköta jobbet riktigt bra även fast man är trött :)

Samlyssningen kändes skitbra idag, merservicen gick också bra! Så överlag har det ändå varit en bra dag. Det bästaste av det bästa är ju ändå att jag fick beskes om att jag faktiskt får halva dagen ledigt på fredag! GULD! Det räddar allt! Nu kommer jag hinna baka allt som det är planerat! Wihoooo *lycklig*

Nu ska jag vara duktig och gå och sova minsann, upp 05.15 imorgon.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0