Massaaaa shopping!

Vi har varit på stan idag, min syster och jag. Vi har shoppat loss, eller man ska nog säga att jag har gjort det, för Madelen har inte lagt ut en enda krona, fast hon har köpt kläder! Så är det att vara fattig, men hon lånade pengar av mig! Vi hittade otroligt massa fint idag, och då måste man passa på för det är inte alltid man gör det! :D

För min del blev det 4 tröjor, 2 parfymer, pyjamasbyxa, schampoo, hårspray och volymspray, det blev även voltaren till min rygg och ansiktsrengöring. Massa fint! Kan ha ny tröja på mig varje dag till jobbet nästa vecka! Vi var även på posten och hämtade ut 4 paket! Wihoo, det var en tunika från Halens, baywatchsäsongerna, böckerna och sen en pärm till mina recept jag får från hembakat. Med andra ord, 5 tröjor på en hel dag! Najs!

Vi åt på pizzaplaneten innan vi drog hem, vilket var tur för jag var vrålhungrig. Åt typ ingen frukost imorse, mådde illa som få, men det är inte så konstigt. Ingen sömn inatt och fortfarande ont i ryggen imorse. Snart har jag varit vaken 1,5 dygn, den ni och jag är inte så värst trött. Är jävligt seg i kroppen, och ont i ryggen om jag sitter fel, men sitter jag rätt känns det inte att jag har ont i ryggen. Bra va?!

Aja vi ska se lite OC här nu och samtidigt följa matchen via live-bevakning på aftonbladet.
JAG VILL HA CANAL+!!!!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag jobbade idag och är ledig imorgon.

Håller på och gör oss ordning för födelsedagsfest för Andreas. Som vanligt kan vi inte komma iväg i tid :)

Kram

2009-03-21 @ 19:59:52
URL: http://famturner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0