SEMIFINAAAAL!!

WOH WOH WOH WOH!!!
Fan att jag missade den matchen, pappa sa att den hade varit bra! Men satan vad skönt att dom vann! YES!
HV71 till semifinal, då lovade jag mig själv att jag fick beställa en matchtröja från deras webbshop, så kanske ska göra det så den kommer lagom till löning?! Tror det faktiskt, vill ha! :D:D:D::D:D:D:D WIIIIIIIIHH!

Annars så har dagen varit skum, jag har känt mig hängig. Känns som att jag varit som i ett töcken, men dagen har rullat på helt ok. Vad mycket lättare det är när man kan sitta bredvid folk man tycker om, när det är lugnt kan man sitta och prata lite och få tiden att gå, men samtidigt hinna med mycket på jobbet. Underbart. Merservicen gick bra idag med, ännu mer underbart. Så nu är jag redan uppe i mitt till den 20:e varje månad, så hoppas på lite plus :)

Hade ju med mig gottismat till jobbet idag. Det var hasselbackspotatis simmandes i strimlad lövbiff med ädelostsås, mumma! Men det var godare än nånsin, måste ha ansträngt mig extramycket igår då jag hade mat med mig till Linda också, men hon skulle äta den imorgon, pirrigt, hoppas hon tycker om maten! :D

Imorgon är jag då ledig, hade planerat in en trip till stan, lite jag behöver införskaffa, men vi får se, vetefan om jag orkar det om jag ska vara ärlig. Vill bara sitta hemma och göra ingenting. Ska kolla sen hur mycket kattmat jag har, kanske måste åka och handla och då får det bli stan på samma gång, får se!

Nu tänkte jag mig ett avsnitt av 24, sen får vi se om jag sover, eller hittar på något annat! Who knows!





R.I.P Abir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0