Seriekvällar is the shit!

Se jag skrev ingen blogg igår. Är det ett tecken på ett liv eller? Uhm, man kan fundera. Åkte till jobbet vid 7 igårmorse som jag gjort hela veckan. Trodde jag skulle vara satans trött, men det var helt ok. Men mitt humör gick lite i botten när jag väl kom fram. Det är inte alltid allt fungerar som det ska, som man vill och sådär. Det ordnade väl till sig lite grann iaf och ju längre dan gick och ju närmare det blev tills jag skulle åka hem, ju bättre blev dagen :)

Slutade vid 6 och gick till bussen. Väl hemma i örebro spenderade jag väntetiden på nästa buss vid pressbyrån, köpte lite gottis till kvällen och pratade med Jenny som också skulle åka med en buss vidare. Madelen var redan här när jag kom hem, vi började kolla på Top model direkt, äntligen! När det var klart kollade vi på Greys!!

Ooooh jag förstår dig Linda, förstår att du ville diskutera! Men nu är det du som måste se nästa så vi verkligen kan prata! :D

Vi gick och la oss straxt efter klockan 1 inatt, satte klockan på 09.15 så pappa hämtar oss 10, men vaknade redan vid 7 första gången, katterna, grr. Lyckades somna om lite halvt, låg och halvsov till kvart i 9, sen orkade jag inte längre så jag gick upp. Madelen sover fortfarande. Jag ska fixa inför det jag ska hjälpa pappa med. Sen är det snart dags att åka.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0