Ställa om klockan, urk!

Jag måste tänka att klockan är 12 nu för att det ska bli rätt i mitt huvud, för att jag verkligen ska inse att det är läggdags. Kom hem för typ 15 minuter sedan. Det har varit ooootroligt lugnt sista timman, men hörde varför också, inte så lyckat! Dags att ställa om den här jävla klockan inatt, så man får en timma mindre sömn! URK! Det är elakt tycker jag. Varför inte ställa om det mellan klockan 14 - 15, så man märker av det på dagen och kommer hem fortare?! ;) hihi

Dagen har gått ganska bra, sov så jävla gott inatt, som en gudinna. Vaknade helt utvilad och mådde faktiskt relativt bra. Och det ska man ju aldrig tycka för det kom efter en halvtimma typ. Suck. Men det har gått bra ändå, jag mår bättre och det är huvudsaken. Det innebär att jag står ut ett tag till, vill inte vara sjuk, vill inte vara sjukanmäld från jobbet!

Imorse före jobbet så lagade jag matlåda till imorgon, för att slippa göra det nu. Kom dock på på jobbet idag att jag skulle ha gjort två matlådor, för jag vill fan inte laga mat när jag kommer hem imorgon, så imorgonbitti får jag ställa mig att laga mat igen. För imorgon när jag kommer hem då, då är det verkligen raka vägen i säng. Kommer hem vid 23, ska upp 05.30, inte se fram emot!

Men nu ska jag göra vad jag själv lovar mig själv, gå och lägga mig, läsa, bara ta det lugnt. Imorgon är det även handling före jobbet, lovat att köpa med fika också! Sådeså :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0