Vilken skräll!

Vilken skräll! Hur kunde han åka ut?! Helt otroligt att Elisabeth fortfarande är kvar. Urk, de borde göra om röstningssystemet på något vis! Hann hem lagom till att se återblicken av Lets Dance och utröstningen. Tråkigt att han åkte ut precis när Laila och han har funnit varandra!

Jag måste sätta igång med att göra matlådor snart, men det blev annat som prioriterades när jag kom hem. Ska göra en snabb köttfärssås och spaghetti tänkte jag. Det är enkelt, hinner och orkar inte göra något annat, även om jag mer skulle vara sugen på typ pannbiffar lr nåt sånt, men det får bli en annan dag :)

Lördag - söndag jobbar jag 12.15 - 21.00, pappa ska leka kvällschaufför, me like! Jag längtar efter att komma innan för dörrren på söndag kväll, veta att jag är ledig måndag - tisdag och inte har några speciellt ansträngande planer, tvätt på måndag och handling med pappa på tisdag, förutom det ska jag bara slappa! Skööönt!

Lunchade med Sonja idag, real nice när vi kan göra det, har blivit mycket av det den här veckan, och sitta bredvid! Coolt! Men kom på när jag skulle gå hem idag att nu jobbar vi inte ihop förrän på onsdag, surt! :( Får se om det blir något lunchande nästa vecka på det få dagar vi jobbar ihop, vi jobbar näästan samma tider. :)

Fan vad jag hatar att åka buss fredag och lördagkvällar, usch jag tycker det är hemskt. Bara massa fulla ungdomar överallt. Så glad för att jag slipper det imorgon ska jag säga er!

Nejfan nu måste jag verkligen laga mat, ska upp 8 imorgon bitti och jag vill hinna läsa massor ikväll, boken börjar bli såå spännande nu! lonta har hittat en ny bra författare, yes! Behövs när böckerna går åt som smör, 2,5 timmas läsning varje dag resulterar i många böcker!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Potatiskaka... Du skivar potatis och blandar i en stor skål med vitlök, gul lök, salt, olja och peppar. Sen lägger du det i en stekpanna med margarain och trycker ihop så att det blir kompakt.

Sen steker du det i en kvart, vänder på allting och steker ytterligare en kvar. Avsluta med att lägga riven ost på allt. Sen är det klart! Såååå gott!

2009-03-07 @ 10:23:54
URL: http://magnuslindawilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0