Finnjävel!

Onlinepizza.se är mitt nya hak minsann! Beställde ju kinamat igår, idag beställde jag pizza. Vågade till och med prova något nytt, beställde en Bella utan banan från Pizzabud. Den var helt ok. Känns konstigt bara, jag brukar alltid äta samma pizza, första gången jag äter kyckling på pizza när den varit i ugnen. Men det var gott :) Det var pizza med kyckling, ananas, jordnötter och curry :) Den kom 20 minuter före utsatt tid, ett plus i kanten :)

Skönt att slippa laga matlåda, sånt man får unna sig såhär vid löningsveckan och allt :D

Idag har jag faktiskt haft en dag där jag mått bra, ingen huvudvärk, ingen magvärk, ingen annan värk. Det var skönt. Hade dock lite tråkigt sådär intryckt i ett hörn och Sonja hemma sjuk.

Har inte mycket mer att skriva om idag, förutom att jag har fått värsta fetingfinnen mitt på pannan och det är det sämsta stället att få den på för det går fan inte att klämma ut den jäveln! Har nån jävla grejjimoja jag tänkte sätta på inatt, inte för att den mirakulöst är borta imorron, men får bli ett tjockt lager med täckstift minsann!

Men nu ska jag sova.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0